Loading...

اخبار

فعال‌سازی قابلیت ویرایش در توئیتر

نوشته شده در : 2022/09/20 - 10:03
بنا به اعلام توئیتر، قابلیت ویرایش توئیت برای حجم محدودی از کاربران فعال خواهد شد.
مدت‌ زیادی بود که کاربران، خواستار امکان ویرایش توئیت در توئیتر بودند و سرانجام، توئیتر تصمیم گرفته که تا پایان ماه جاری، این ویژگی را برای تعداد محدودی از کاربران سرویس اشتراکی Twitter Blue، فعال کند. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که این ویژگی، هنوز توسط توئیتر در حال آزمایش و بررسی است. این ویژگی، تقریبا مشابه با قابلیت ویرایش پست در فیس‌بوک است و امکان نمایش تاریخچه ویرایش پست‌ها هم در آن وجود دارد.
 
توییتر

براساس این ویژگی، کاربران تا سی دقیقه بعد از انتشار پست، امکان ویرایش آن را خواهند داشت و توئیت‌هایی که ویرایش شد‌ه‌اند، دارای نشانگرهایی هستند که به خواننده اعلام می‌کند این توئیت بعد از انتشار، ویرایش شده‌است.
همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، توئیتر فعلا در حال آزمایش کردن این ویژگی روی تعداد محدودی از کاربران است تا ببیند چگونه می‌توان از این ویژگی سواستفاده کرد. برنامه‌ توئیتر این است که ابتدا این قابلیت را در یک کشور خاص فعال کند و بعد از دریافت بازخوردها و اصلاح این قابلیت، آن  را به طور سراسری، عرضه کند.
جی سالیوان، مسئول بخش محصولات توئیتر ادعا کرده که در سال‌های گذشته، هیچ قابلیتی به اندازه قابلیت ویرایش توئیت از سمت کاربران درخواست نشده‌است. اما مسئولان توئیتر به دلیل مسائل امنیتی و تبعاتی که فعال‌سازی این ویژگی ممکن است به همراه داشته‌باشد، تا به امروز این ویژگی را عرضه نکرده‌بودند.
توییتر
بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از قبیل فیس‌بوک، اینستاگرام و تلگرام، دارای قابلیت ویرایش پست هستند اما دارا بودن این ویژگی، تبعاتی هم به همراه داشته‌است. به عنوان مثال، اوائل سال جاری، عده‌ای سودجو با استفاده از قابلیت ویرایش پست در فیس‌بوک، دست به کلاهبرداری رمزنگارانه زدند.
اینکه چنین ویژگی‌ای برای کاربران عادی توئیتر هم فعال خواهد شد یا خیر، تصمیمی است که هنوز توئیتر درباره آن نظری نداده‌است. در حال حاضر، حق اشتراک سرویس Blue، حدودا پنج دلار در ماه است در حالی که تا چندی پیش، این مبلغ حدود  سه دلار بود. 
اگر می‌خواهید فالوورهای خود در اینستاگرام به صورت چندتایی حذف کنید، به این مطلب مراجعه کنید.



 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!